Zoeken
Zoeken

VEELGESTELDE VRAGEN

1. De korte handleiding voor alle webshop functies.

In de handleiding worden alle basis functies van de webshop toegelicht.

2. Hoe maak ik een bestelaccount aan?

Meld je organisatie aan bij het inkoopcollectief. Klik op deze link.

3. Hoe activeer ik mijn bestelaccount?

Gebruik de wachtwoord vergeten functie om je account te activeren.

4. Hoe maak ik favorieten lijsten aan?

Voor terugkerende bestellingen kun je meerdere bestellijsten aanmaken

5. De zoekmachine werkt niet en pop niet op in je scherm?

De firewall van uw organisatie blokkeert de zoekmachine raadpleeg hiervoor uw eigen ICT afdeling.

6. Wat te doen bij grotere opdrachtwaarde?

"Bespaar tijd en uitzoekwerk” door je project inkoopvraag naar Best Deal te sturen

7. Ik kan een product niet vinden in de webshop.

Probeer een algemener zoekwoord of een deel van het woord. Of probeer te zoeken via de navigatie door op de tegels te klikken. Toch niet het gewenste resultaat bel 088 456 33 33. 

8. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Op de productpagina kun je de levertijd inzien. Mocht je bestelling nog niet geleverd zijn. Stuur dan een e-mail aan de helpdesk en vermeld het ordernummer en de orderregels die het betreffen, klik hier.

9. Waar kan ik allemaal op zoeken in de webshop?

In de webshop kun je zoeken op de productnaam, omschrijving, categorie, EAN code, artikelnummer en het artikelnummer van de leveranciers. Voor extra informatie zie de handleiding. 


BEL ONS

088 456 33 33

STUUR EEN EMAIL

helpdesk@bestdeal.nl