Zoeken
Zoeken

Klanttevredenheid resultaten

Terug naar overzicht

Best Deal scoort een 7.8

Afgelopen maand is er een onderzoek geweest naar de klantentevredenheid rondom Best Deal als organisatie, de webshop en de klantenservice. Dit onderzoek is door veel van onze klanten ingevuld en hieronder staan de meest uit het oog springende reacties. 


De webshop scoort erg positief op het gebied van duidelijkheid. De menu's zijn overzichtelijk en het afrekenproces loopt soepel. 


Als we iets specifieker op de product specificaties ingaan zie je dat de tevredenheid groot is, maar er wel processen te verbeteren zijn. De komende periode gaan we hier dan ook mee aan de slag. Er zullen uitgebreidere specificaties gemaakt worden en er wordt gekeken of de aantallen en de verwachte levertijd beter zichtbaar kunnen worden gemaakt. 


De assortimentsbreedte wordt op dit moment gewaardeerd. Productcategorieën die toegevoegd mogen worden zijn bijvoorbeeld: horecamaterialen, relatiegeschenken of tuinmaterialen. We zijn in gesprek om te onderzoeken welke mogelijkheden hiervoor zijn. 


Sinds een jaar schrijft Best Deal verschillende blogs rondom inkoopthema's met als doel je te informeren en je verder te helpen. Denk aan thuiswerkplekken, energiebesparing, efficiënt omgaan met budgetten of hygiënetips. Mocht je hier interesse in hebben kun je voortaan doorklikken naar deze pagina of schrijf je hier in voor de nieuwsbrief. 


Op de vraag of je Best Deal ziet als kennispartner is de score gemiddeld tot overwegend positief. We zijn druk bezig om dit te verhogen door onder andere verschillende livestreams te organiseren, kennis te delen via blogs en door mee te denken bij projecten of onderhoudsgevoelige producten. Mocht je tips hebben hoe we je nog verder kunnen helpen vul dat dit formulier in. 


Over het algemeen is de bereikbaarheid als positief ervaren. Hieronder zie je de verschillen tussen telefonisch contact en mailcontact. 


Het is belangrijk dat de medewerkers van Best Deal goed bereikbaar zijn net als het belangrijk is dat er kwalitatieve adviezen gegeven worden. Hierboven kun je zien dat klanten de medewerkers hier erg positief op beoordelen. 


Wat nu? 

We zijn erg blij met de beoordeling van onze klanten en de resultaten laten zien dat we op de goede weg zijn. Het streven is het elke dag net iets beter te doen. Daarom zijn er verschillende projecten gaande die helpen de webshop nog verder te optimaliseren. De belangrijkste activiteiten van dit moment zijn: 

- Zoekfunctionaliteit optimaliseren

- Uitgebreidere productspecificaties en productfoto's

- Onderzoeken uitbreiden assortimentsbreedte, denk aan horecabenodigdheden of tuinartikelen. 

Door actief bezig te zijn met het verbeteren van het platform komen we steeds dichterbij onze missie, namelijk het logische verlengstuk zijn van je inkoopafdeling. Mocht je nog iets specifieks missen in dit rapport of heb je een vraag, dan kun je dit via dit formulier contact opnemen.