De beste inkoopvoorwaarden
Voor publieke organisaties
Snelle levering
Zoeken
Terug naar overzicht

Waar staan we voor

Wij zijn het logische verlengstuk van je inkoopafdeling

Best Deal is het inkoopcollectief speciaal voor de (-semi) publieke sector. Wij maken inkopen overzichtelijk en helpen daarmee onze klanten efficiënter, voordeliger en rechtmatig in te kopen.

Onze 3 pijlers die jou kunnen helpen

 Efficiënt inkopen

 Efficiënt inkopen door één bestelplatform voor al je routineaankopen.

 

  Voordelig inkopen

 Voordelig inkopen door een minicompetitie tussen producten die je dagelijks de voordeligste optie biedt!

 

  Rechtmatig inkopen

Rechtmatig door 1 bestelplatform met managementrapportages die inzicht geven in wat goed gaat en wat beter kan. 


Wil je weten wat het voordeel is voor jou organisatie? Vraag een account aan.


 Efficiënt inkopen

 

Elke organisatie heeft veel producten regelmatig nodig. Vaak komen die producten van verschillende leveranciers, waardoor je veel losse facturen moet verwerken. Deze administratie kost een hoop tijd en geld. Wij vinden dat dit makkelijker en efficiënter kan. Daarom voerden we in 1993 al gesprekken met leveranciers over hoe we het organisaties makkelijker kunnen maken. En zo ontstond Best Deal. 

Sindsdien sluiten wij met leveranciers collectieve inkoopcontracten af op basis van prijs, kwaliteit, duurzaamheid en service. De producten van deze leveranciers (samen 800.000 facilitaire producten verdeeld over 19 productcategorieën) vullen één overzichtelijke webshop met de beste deals. Klik hier om ons volledige assortimentsoverzicht te zien. 

 

De tijd die je bespaart op het inkoopproces, levert je tijd op voor andere zaken die op je bordje liggen. Bijvoorbeeld om je te focussen op grotere of strategische projecten. 

 

Wat maakt dit proces efficiënt voor je? 

 

   Eén Webshop voor al je routineaankopen

   Eén Aanspreekpunt voor al je vragen.

   Slechts één factuuradres bij al je bestellingen.


 Voordelig inkopen

 

Als je bij verschillende leveranciers inkoopt, brengt dat veel administratie met zich mee. Alle facturen moeten immers los verwerkt worden. Ook weet je vaak niet of je het meest voordelige product gekocht hebt; je zou voortdurend prijzen moeten vergelijken. Daarnaast lopen de kosten van onderhoudscontracten 'gewoon' door. Wij vinden dat dit efficiënter en voordeliger kan. 

 

Binnen ons assortiment in de webshop houden wij elke dag een minicompetitie. Dit betekent dat onze webshop elke dag de producten in de webshop vergelijkt op basis van prijs en beschikbaarheid en automatisch de beste deal voor je selecteert. Daarnaast nemen wij de contractkosten van de leveranciers op ons. 

 

Heb je veel leveranciers (en daarmee veel crediteuren), dan is de factuurverwerking vaak een kostbaar proces. Door in te kopen bij Best Deal ontvang je alleen de factuur van Best Deal. Het aantal crediteuren en de administratie die daarbij komt kijken reduceert enorm.

 

Wat maakt dit proces voordelig voor je? 

  Enorme reductie van het aantal crediteuren door gebruik van Best Deal

  Een minicompetitie die de voordeligste mogelijkheid voor je selecteert 

  Vermindering van onderhoudscontracten door gebruik van Best Deal

Wil je erachter komen of jij de juiste prijs betaalt voor je routine producten? We kunnen dit voor je uitzoeken door middel van onze inkoop bespaarscan. Klik op onderstaande button om de scan aan te vragen. 


 Rechtmatig inkopen

 

Door te werken met verschillende leveranciers en inkopers, kun je na een drukke periode soms moeilijk overzicht bewaren. Welke factuur hoort nu bij welk project of bij welke CPV-code? En wie heeft deze aankoop gedaan? De opgave is nog groter als jouw organisatie verschillende locaties heeft. Daarom hebben wij gekeken hoe dit overzichtelijker kan.  

Voor jouw gemak krijg je bij Best Deal één vast aanspreekpunt, die jou en de bestellers helpt bij alle vragen. Van hem of haar ontvang je eens per kwartaal een managementrapportage, die je samen kan bespreken. Hierin staat wie, wat, wanneer besteld heeft en voor welk bedrag. Ook kan je aflezen voor welk project of welke CPV-code ingekocht is en vanaf welke locatie. Daarnaast kun je meteen zien welke besparing je gemaakt hebt door collectief in te kopen. Samen met je aanspreekpunt kijk je naar de inkopen en onderzoek je wat beter kan. Lees hier meer over onze managementrapportages.

Wat maakt dit proces overzichtelijk voor je? 

  In 1 overzicht zien wie wat voor welk bedrag gekocht heeft

  Per project- of CPV-code inzichtelijk of er nog rechtmatig ingekocht wordt

  In één overzicht zien hoeveel bespaard is

  Kosteloos samen kijken naar verbetermogelijkheden


Meer halen uit deze 3 pijlers? Vraag hieronder een gratis proefperiode aan.

Nog geen klant?
Maak een account aan
Hulp nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.
Groot onderhoud
We zijn druk bezig om onze webshop te optimaliseren en soms is het dan nodig om de webshop tijdelijk offline te halen. Om te garanderen dat je er zo weinig mogelijk last van hebt zal dit morgen tussen 17:00 en 22:00 het geval zijn. Excuses voor het ongemak.