De beste inkoopvoorwaarden
Voor publieke organisaties
Snelle levering
Zoeken
Terug naar overzicht

Waar staan we voor

Wij zijn het logische verlengstuk van je inkoopafdeling

Best Deal is het inkoopcollectief speciaal voor de (-semi) publieke sector. Wij helpen onze klanten efficiënter, voordeliger en rechtmatig in te kopen. 

Wij staan voor 3 pijlers van inkopen

 Efficiënt

Efficiënt inkopen door gebruik te maken van 1 bestelplatform voor al je routine aankopen.

  Voordelig

Voordelig inkopen door een minicompetitie die dagelijks de voordeligste optie biedt!

 Overzichtelijk

Overzichtelijk door 1 bestelplatform met managementrapportages die inzicht geven in wat goed gaat en wat beter kan. 


Wat is het voordeel voor jou en je organisatie? Doe hieronder de inkoopbesparingsscan en kom erachter!


 Efficiënt inkopen

Als organisatie heb je een hoop producten die je regelmatig nodig hebt. In veel gevallen koop je die in bij verschillende leveranciers. Al deze verschillende facturen moeten vervolgens los verwerkt worden en dit kost een hoop tijd en geld. Wij vinden dat dit efficiënter kan. 

Daarom is er in 1993 besloten om het organisaties makkelijker te maken. Er is met verschillende leveranciers gesproken en Best Deal ontstond. Toen en nu nog steeds sluiten wij collectieve inkoopcontracten met verschillende leveranciers voor producten die iedere organisatie regelmatig nodig heeft. Dit doen we op basis van prijs, kwaliteit, duurzaamheid en service. Alle producten van deze leveranciers zijn vervolgens samengevoegd in 1 overzichtelijke webshop gevuld met 800.000 facilitaire producten. Klik hier om ons volledige assortimentsoverzicht te zien. 

Dit alles levert je tijd op. Tijd om je te focussen op strategische producten met hogere risico's en grotere financiële belangen en alle andere zaken die op je bord liggen. 

Wat maakt dit proces efficiënt voor je? 

 

   1 Webshop voor al je routine aankopen

   1 Aanspreekpunt voor al je vragen.

   Slechts 1 factuuradres bij al je bestellingen.

   Een tijdsbesparing van .... minuten per gemaakte bestelling 


Hoe ervaren onze klanten onze efficiëntie? 

VINCENT NELSON

WEB DESIGNER

NATHAN WILLIAMS

WEB DEVELOPER

THOMAS CALVIN

ACCOUNT MANAGER


 Voordelig inkopen

Door via verschillende leveranciers in te kopen zijn er veel verschillende facturen die los verwerkt moeten worden. Daarnaast weet je vaak niet of je nu het meest voordelige product gekocht hebt. De kosten van de onderhoudscontracten bij veel leveranciers lopen ondertussen ook vaak 'gewoon' door. Wij vinden dat dit voordeliger kan. 

Met de collectieve inkoopcontracten in onze webshop houden wij elke dag een minicompetitie. Dit betekent dat onze webshop elke dag de bestaande producten vergelijkt op basis van prijs en beschikbaarheid. De webshop selecteert automatische de beste deal voor je. Daarnaast nemen wij de contractkosten van de leveranciers op ons. 

Ten slotte is de factuurverwerking bij veel leveranciers vaak een kostbaar proces, vooral omdat er veel crediteuren aanwezig zijn. Door te werken met Best Deal krijg je ook de factuur alleen van Best Deal. Dit reduceert het aantal crediteuren enorm. 

Wat maakt dit proces voordelig voor je? 

  Enorme reductie van het aantal crediteuren door gebruik van Best Deal

  Een minicompetitie die dagelijks de voordeligste mogelijkheid voor je selecteert 

  Vermindering van onderhoudscontracten door gebruik van Best Deal


Hoe ervaren onze klanten voordelig inkopen? 

Nathan Williams / Founder

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Sarah Anderson / Developer

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Jane Doe / Web Designer

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.


 Overzichtelijk inkopen

Door in te kopen via verschillende leveranciers en te werken met verschillende inkopers kan het een uitdaging zijn om overzicht te bewaren na een drukke periode. Welke factuur past nu bij welk project, of bij welke CPV code, en wie heeft deze aankoop gedaan. De uitdaging wordt nog groter als je ook nog verschillende locaties hebt. Dit merken wij vaak bij onze klanten. Daarom hebben wij gekeken hoe dit overzichtelijker kan. 

Om je te helpen zorgen wij dat je één vast aanspreekpunt krijgt die jou en alle andere bestellers helpt bij al je vragen. Daarbij krijg je eens per kwartaal de mogelijkheid om een managementrapportage te ontvangen en te bespreken. Hierin staat wie, wat, wanneer, voor welk bedrag besteld heeft. Daarmee kun je inzien voor welk project of welke CPV code ingekocht is en vanaf welke locatie de bestelling geplaatst is. Naast deze inzichten krijg je ook te zien wat voor besparing je al gemaakt hebt ten opzichte van de concurrent. Samen met je aanspreekpunt kijk je naar de gemaakte inkopen en onderzoek je wat er in de toekomst nog beter kan. Lees hier meer over onze managementrapportages.

Wat maakt dit proces overzichtelijk voor je? 

  In 1 overzicht zien wie, wat, waarvandaan en voor welk bedrag gekocht heeft

  Op project- of CPV code inzichtelijk of er nog rechtmatig ingekocht wordt

  In 1 overzicht zien hoeveel er dit jaar al bespaard is via Best Deal

  Kosteloos samen kijken waar verbetermogelijkheden te vinden zijn

Hoe ervaren onze klanten deze overzichtelijkheid? 

Sarah Doe

Founder

David Anderson

Programmer

Jennifer Clarke

Web Designer


Meer halen uit deze 3 pijlers? Vraag hieronder de gratis brochure aan en ontdek de mogelijkheden. 


Nog geen account?
Account aanmaken
Hulp nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.
Login in om uw inkoopprijs te zien!
Bekijk het Corona preventie assortiment.
Wegens het COVID-19 virus kunnen leveringen vertraging oplopen en zijn sommige producten beperkt op voorraad.
Wij hopen op uw begrip. Voor vragen stuur een e-mail aan helpdesk@bestdeal.nl

Corona preventie assortiment