Prikklok met RFID-badges, eenvoudig en gebruiksvriendelijk in- en uitklokken en berekenen van de aanwezigheidsduur van de werknemers - Met de set THEMIS-BOX kunt u de aankomst en het vertrek van uw personeel controleren en de gewerkte uren van uw personeel berekenen
- Totaal aantal gewerkte uren per dag, week en maand
- Totaal aantal uren overwerk per week
- Totaal aantal extra gewerkte uren per week (deeltijd)
- Berekening van het aantal ‘s nachts gewerkte uren
- Beheer van vakantiedagen
- Configuratie van de theoretische werktijden van de werknemer (afgeronde uren, lunchpauze, werktijden teams, uren ‘s nachts)
- Gebruiksvriendelijke prikklok voor leidinggevenden, boekhouders en managers van middelgrote of kleine bedrijven
- Software inbegrepen, te installeren op een pc (Windows)
- Werknemers klokken in en uit met een badge aan sleutelhouder - contactloos (RFID)
- Software ontwikkeld door Horloges Huchez in Frankrijk: ruim 25 jaar ervaring met de ontwikkeling van registratiesoftware en tijdbeheer
Ondersteuning bij configuratie en training voor THEMIS-BOX (optioneel) Ondersteuning bij de installatie en het gebruik van de software voor tijdbeheer Op afstand (telefoon + pc-ondersteuning op afstand via snel internet - op basis van beschikbaarheid bij de klant).
verpakt per 1,00 PCE
gem. levertijd 8 werkdagen