Zoeken
Zoeken

Onze werkwijze

Onderzoeken

Wij onderzoeken voortdurend waar we onze webshop verder kunnen optimaliseren. Ontbreken bepaalde producten in ons assortiment of is er onvoldoende vergelijkingsmateriaal voor de minicompetitie? Dan komen we in actie. Zo garanderen we altijd een goede prijs en een volledig assortiment. Mis je producten? Laat het ons weten! 

Verzamelen

Dankzij jouw input gaan we met een specifieke vraag of inzicht de markt in, op zoek naar de juiste leverancier die past bij onze visie. Met deze leverancier bespreken we hoe hij ons aanbod kan versterken. 

 

Beoordelen

 Wij leggen de mogelijke leveranciers naast elkaar en beoordelen hen op: 

  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Duurzaamheid
  • Service

 

 

Samenwerken

Met de beste leverancier sluiten we een inkoopcontract. Wij voeren zelf het contractmanagement uit, zonder dat het jou als klant iets extra kost. De nieuwe producten voegen we toe aan onze webshop, zodat je er direct van kunt profiteren. 


 

Wat levert dit je op? 

Wij doen het onderzoek, voeren het contractmanagement uit en plaatsen de producten in onze webshop. Dit maakt jouw werkproces een stuk makkelijker. Zo zijn er steeds voldoende aanbieders (waardoor de prijs scherp blijft) en ben je altijd verzekerd van een goede oplossing: we hebben bijna alles online wat je nodig hebt en zo niet, dan zorgen we dat het er komt. Laat ons weten wat je mist, dan kijken we meteen of we het assortiment kunnen aanpassen. 


Contact

Via een checklist, collega of google ben je op onze website gekomen. Daar heb je kunnen lezen wat we voor je kunnen betekenen. Omdat je graag meer wil weten, neem je contact op. Best Deal staat voor een persoonlijke service, daarom krijg je bij ons meteen een vast aanspreekpunt.

Situatie schetsen

Om jouw organisatie en jullie werkprocessen te leren kennen, maken we graag een kennismakingsafspraak met je. Samen maken we dan een prijsvergelijking om te kijken wat je bij Best Deal kunt besparen. Ook leggen wij uit wat Best Deal nog meer voor je kan betekenen.


Doelen stellen

Elke organisatie is anders en heeft andere behoeften. Als we weten wat voor jouw organisatie belangrijk is en wat je wil bereiken, kunnen we samen doelen stellen en onze dienstverlening hierop aanpassen. Een doel kan zijn: kosten- of tijdbesparing, het verlagen van de werkdruk of duurzamer inkopen.  

Samenwerken

Vervolgens gaan we een samenwerking aan. Je krijgt een proefaccount en kunt daarmee ontdekken welke voordelen wij bieden. Je kunt ook ervaren hoe makkelijk processen lopen. Veel klanten vinden deze manier uitproberen erg prettig. Hierna bespreken we de eerste resultaten en gaan we echt aan de slag.  

Wat levert dit je op? 

Door samen concrete doelen te stellen is de kans op het behalen van die doelen groter. Je ontdekt dan dat veel meer mogelijk is dan alleen het gebruik van onze webshop. Wij zijn een echte partner, die samen met jou kijkt hoe processen efficiënter en voordeliger kunnen. Dit maakt ons het logische verlengstuk van je inkoopafdeling. 


 Ontzettend goed dat je klant geworden bent. Nu ga je efficiënter, voordeliger en overzichtelijker inkopen vanuit één platform. Nu je deze beslissing hebt genomen, is het goed om samen te kijken hoe we jouw doelen kunnen bereiken en zorgen we voor een makkelijke implementatie binnen je organisatie: 

1

Accounts verdelen

 

We maken een lijst van alle bestellers binnen jouw organisatie en we bepalen samen tot welke productcategorieën zij toegang krijgen. Zo kun je specificeren welke besteller zich op welk type inkopen richt. Via een aantal instructievideo’s kun je leren hoe onze webshop werkt en wat de bespaarmogelijkheden zijn. Heb je nog extra vragen? Je contactpersoon is daarvoor altijd bereikbaar. 

2

Kennismaken met je nieuwe contactpersoon / Doelen behalen

 

Samen kijken we hoe we met inzet van bestellers en onze dienstverlening de gestelde doelen kunnen halen. Het plan hiervoor voeren we uit. Elk kwartaal bieden we je de mogelijkheid om de uitvoering van dit plan cijfermatig te volgen en om te bekijken wat beter kan.

 

3

Onbeperkt toegang tot onze dienstverlening

 

Zodra je account is toegekend, krijgen je bestellers een mail met alle instructievideo's met tips hoe zij het meeste uit onze dienstverlening kunnen halen. Dit maakt de invoering van de nieuwe manier van inkopen makkelijker. Ook krijgen zij onbeperkte toegang tot onze webshop, projectenservice, managementrapportages en servicecontracten. Het samenwerken kan dan echt beginnen. Specifiek voor je branche voorzien wij je van tips, inspiratie en handige checklists, die het werk voor je bestellers makkelijk maken.

Meer weten? Bekijk hier onze volledige dienstverlening


Wil je weten hoe Best Deal voor jou kan werken?

Ontdek de voordelen van een account.