Speciaal voor (semi-) publieke organisaties
Telefonisch bereikbaar op 088-456 33 33
3400+ tevreden klanten
70+ leveranciers
>10% besparen per jaar

Wie zijn wij?

Best Deal is hét inkoopcollectief voor de (semi-)publieke sector. 

Onze missie is om jou als klant efficiënter, voordeliger en bovendien rechtmatig in laten kopen te kopen. Daarbij richten we ons voornamelijk op routineproducten: producten die elke organisatie regelmatig nodig heeft. 

Onze visie is dat Best Deal volledig ontzorgt en fungeert als verlengstuk van de inkoopafdeling (semi-) publieke organisaties, waardoor kosten bespaard worden en er tijd overblijft om te focussen op strategische inkoopbeslissingen.

Onderstaande situaties, waarin je je vast kunt herkennen, zijn met Best Deal verleden tijd. 

Verder in onze werkwijze lees je waarom. 

 Doordat we onze producten bij veel verschillende leveranciers inkopen, moeten we veel facturen verwerken.

 Het kost veel tijd om de dagelijkse producten in te kopen. Dit verhoogt de werkdruk. Deze tijd zouden we liever aan zaken besteden die er echt toe doen.

 Het kost veel tijd om de dagelijkse producten in te kopen. Dit verhoogt de werkdruk. Deze tijd zouden we liever aan zaken besteden die er echt toe doen.

Nog geen klant?  

Hoe gaan wij te werk?

Al sinds 1993 helpen wij onze klanten aan de oplossing voor deze issues: wij sluiten met leveranciers collectieve inkoopcontracten af en bieden hen de beste deals voor alle producten die een organisatie regelmatig nodig heeft. Dit doen we op basis van prijs, kwaliteit, duurzaamheid en service. Best Deal voert ook het inkoop- en contractbeheer uit onder toepassing van de Algemene Rijksinkoopvoorwaarden. 

Onze webshop is gevuld met ruim 1.2 miljoen facilitaire producten. Dit is de som van alle inkoopcontracten. Veel van deze producten kunnen door meerdere leveranciers geleverd worden. Dagelijks vergelijken wij het productaanbod van deze leveranciers op prijs en beschikbaarheid. De webshop selecteert vervolgens de beste deal voor jouw specifieke order. Wij noemen dit onze dagelijkse minicompetitie. 

Na het plaatsen van een bestelling, ook als het gaat om producten van verschillende leveranciers, ontvang je van Best Deal slechts één factuur. Je hebt daarmee slechts één crediteur in plaats van vele. Ook als je met een eigen inkoopsysteem werkt, kunnen we je dit voordeel bieden. Best Deal kan dit inkoopsysteem namelijk koppelen aan de webshop door middel van een OCI-koppeling. Daardoor worden inkoopfacturen na bestelling automatisch afgehandeld en is handmatige invoer ervan overbodig. Onze leveranciers leveren de bestelling gewoon bij je op locatie. Onderstaand overzicht maak dit proces nogmaals duidelijk:


Via verschillende leveranciers is onze webshop gevuld met ruim 1.2 miljoen producten.

De webshop vergelijkt dagelijks prijs en beschikbaarheid en kiest voor jou de beste deal.

Na je bestelling worden inkoopfacturen automatisch afgehandeld, ook bij een eigen inkoopsysteem.


Dit zeggen anderen over Best Deal:

 

De one stop webshop voor al onze facilitaire en technische verbruiksmaterialen.

 

Overzichtelijk, compleet en Best Deal ontzorgt (met meedenkend, deskundig personeel)!

 

Alle leveranciers in 1 webshop resulteert voor ons in bestelgemak en procesefficiëntie.

Wat kunnen we nog meer voor je betekenen?

Naast zo’n 1.2 miljoen routineproducten in onze webshop bieden wij een aantal unieke diensten aan. Zo kunnen we jouw organisatie ondersteunen bij de aanschaf van grote aantallen of bij een speciaal project. Ook kunnen we je helpen met managementrapportages, die je inzicht geven in de inkoopspend van je organisatie, en bieden we servicecontracten aan voor producten die onderhoud nodig hebben. Meer informatie vind je hieronder.   

Webshop

Onze webshop met ruim 1.2 miljoen producten is voortdurend in beweging. Zo hebben we een dagelijkse minicompetitie tussen de producten, voegen we gerelateerde producten toe en maken we het bestelproces elke dag weer een stukje makkelijker.

Projectenservice

Voor grote aantallen of speciale projecten is het mogelijk om een offerte- of projectaanvraag te doen. Best Deal helpt je van het begin tot het eind. 

Onderhoudsgevoelige diensten

Sommige producten hebben ook na de aankoop aandacht nodig. Denk aan brandbeveiliging of duurzame energie. Voor dergelijke producten is het mogelijk om een servicecontract af te sluiten.

Managementrapportages

Wij voorzien je van uitgebreide managementrapportages die je inzicht geven in de bestedingen van je organisatie, waardoor je er grip op krijgt. De rapportages laten je zien hoe het inkoopproces nog beter en efficiënter kan.


Wil je meer weten over onze dienstverlening? Klik op onderstaande button.

Resultaten tot nu toe

3400+

Tevreden klanten

70+

Leveranciers

10%

Besparing op directe kosten  

Zelf ervaren?

Ontdek de voordelen via een gratis proefperiode.