Speciaal voor (semi-) publieke organisaties
Telefonisch bereikbaar op 088-456 33 33
3400+ tevreden klanten
70+ leveranciers
>10% besparen per jaar

Veelgestelde vragen

De korte handleiding voor alle webshop functies.

In de handleiding worden alle basis functies van de webshop toegelicht.

Hoe maak ik een bestelaccount aan?

Meld je organisatie aan bij het inkoopcollectief.

Hoe activeer ik mijn bestelaccount?

Gebruik de wachtwoord vergeten functie om je account te activeren.

Hoe maak ik favorieten lijsten aan?

Voor terugkerende bestellingen kun je meerdere bestellijsten aanmaken.

De zoekmachine werkt niet en pop niet op in je scherm?

De firewall van uw organisatie blokkeert de zoekmachine raadpleeg hiervoor uw eigen ICT afdeling.

Wat te doen bij grotere opdrachtwaarde?

"Bespaar tijd en uitzoekwerk” door je project inkoopvraag naar Best Deal te sturen.

Ik kan een product niet vinden in de webshop.

Probeer een algemener zoekwoord of een deel van het woord. Of probeer te zoeken via de navigatie door op de tegels te klikken. Toch niet het gewenste resultaat bel 088 456 33 33.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Op de productpagina kun je de levertijd inzien. Mocht je bestelling nog niet geleverd zijn. Stuur dan een e-mail aan de helpdesk en vermeld het ordernummer en de orderregels die het betreffen, klik hier.

Waar kan ik allemaal op zoeken in de webshop?

In de webshop kun je zoeken op de productnaam, omschrijving, categorie, EAN code, artikelnummer en het artikelnummer van de leveranciers. Voor extra informatie zie de handleiding.