De beste inkoopvoorwaarden
Voor publieke organisaties
Snelle levering
Zoeken
Terug naar overzicht

Over Best Deal

Wie zijn wij?

Best Deal is het inkoopcollectief speciaal voor de (semi-)publieke sector. Wij helpen onze klanten efficiënter, voordeliger en rechtmatig in te kopen. We richten ons daarbij voornamelijk routine producten, producten die iedere organisatie regelmatig nodig heeft. Je herkent je vast wel in (een van) de volgende situatie(s): 

Er zijn veel facturen die verwerkt moeten worden doordat we inkopen bij veel leveranciers voor verschillende soorten producten. Als gevolg hiervan hebben we te maken met een enorme hoeveelheid crediteuren.

Het kost veel tijd om de dagelijkse producten in te kopen. Dit verhoogt de werkdruk. Deze tijd zouden we liever aan zaken die er echt toe doen. 

Er zijn ontzettend veel leveranciers die dezelfde producten aanbieden. Meestal hebben we geen idee of we de beste prijs betalen.

Dit ervaarden deze klanten ook

VINCENT NELSON

WEB DESIGNER

VINCENT NELSON

WEB DEVELOPER

THOMAS CALVIN

ACCOUNT MANAGER


Hoe gaan wij te werk?

Al sinds 1993 houden wij ons bezig met deze uitdagingen. Als inkoopcollectief sluiten wij collectieve inkoopcontracten af met leveranciers voor producten die iedere organisatie regelmatig nodig heeft. Dit doen wij op basis van prijs, kwaliteit, duurzaamheid en service. Best Deal voert  het inkoop- en contractbeheer voor je uit en past de Algemene Rijksinkoopvoorwaarden toe.

Alle inkoopcontracten met de daarbij horende producten zijn samen geïmplementeerd in 1 overzichtelijke webshop gevuld met ruim 800.000 facilitaire producten. Veelal kunnen producten door meerdere leveranciers geleverd worden. Dagelijks wordt het productaanbod automatisch vergeleken op basis van prijs en beschikbaarheid. De webshop selecteert op basis van deze gegevens de beste deal voor jouw specifieke order, wij noemen dit onze dagelijkse minicompetitie. 

Na het plaatsen van een bestelling, eventueel van producten van verschillende leveranciers, krijg je slechts één factuur van Best Deal waardoor je een enorme reductie van het aantal crediteuren realiseert. We kunnen je door middel van een OCI-koppeling ook voorzien van deze voordelen wanneer je gebruik maakt van een inkoopsysteem. Na het plaatsen van een bestelling worden de inkooporders dan automatisch gevuld met up-to-date productinformatie waardoor ook inkoopfacturen automatisch afgehandeld kunnen worden. Vervolgens wordt de bestelling direct door onze leveranciers bij je op locatie geleverd. Onderstaand overzicht maak dit proces nogmaals duidelijk:

 

STAP 1

Via verschillende leveranciers vullen wij onze webshop met ruim 800.000 producten. 

STAP 2

De webshop vergelijkt dagelijks prijs en beschikbarheid en kiest speciaal voor jou de beste deal

STAP 3

Na je bestelling worden inkoopfacturen automatisch afgehandeld, ook bij een eigen inkoopsysteem, waardoor je maar één factuur en één crediteur hebt. 


Wat kunnen we nog meer voor je betekenen? 

Naast de mogelijkheid om routineproducten te bestellen in onze webshop, bieden wij nog een aantal (unieke) diensten aan. Ten eerste kunnen we je organisatie ondersteunen bij de aanschaf van grote hoeveelheden of hele projecten. Hiervoor bieden we de projectenservice aan. Ook bieden we je de mogelijkheid om gebruik te maken van managementrapportages of om servicecontracten af te sluiten. Meer informatie vind je hieronder. 

Webshop

 Naast dat we 800.000 producten in onze webshop hebben staan ........

Projectenservice

Voor grote aantallen of speciale projecten is het mogelijk om een offerte- of projectaanvraag te doen. Hierin kan Best Deal van begin tot eind helpen.  Meer weten?

Managementrapportages

Wij voorzien je van uitgebreide managementrapportages zodat je inzicht en grip krijgt op de bestedingen in het inkoopproces van je organisatie. Uit de rapportages zal blijken hoe het proces nog beter en efficiënter kan.  Meer weten?

Servicecontracten

Sommige producten hebben ook na de aankoop nog aandacht nodig. Denk bijvoorbeeld aan brandbeveiliging of duurzame energie. Voor dergelijke producten is het mogelijk om een servicecontract af te sluiten. Meer weten?


Wat betekent dit voor jou?

Reductie van het aantal facturen en crediteuren

 

Beste prijs-kwaliteit verhouding

 

Ontzorging in inkoop- en contractmanagement

 

Beter inzicht en grip op de bestedingen 

 

Resultaten tot nu toe

2000+

Tevreden klanten

 

45+

Leveranciers

 

10%*

Gemiddelde besparing op directe kosten

 

Meer informatie?

Vraag hier onze gratis online brochure aan en ontdek waarom Best Deal het logische verlengstuk voor je organisatie is.

Of neem contact op via de telefoon of e-mail

Nog geen account?
Account aanmaken
Hulp nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.
Login in om uw inkoopprijs te zien!
Bekijk het Corona preventie assortiment.
Wegens het COVID-19 virus kunnen leveringen vertraging oplopen en zijn sommige producten beperkt op voorraad.
Wij hopen op uw begrip. Voor vragen stuur een e-mail aan helpdesk@bestdeal.nl

Corona preventie assortiment