Speciaal voor (semi-) publieke organisaties
Telefonisch bereikbaar op 088-456 33 33
3400+ tevreden klanten
70+ leveranciers
>10% besparen per jaar

Indirecte kostenbesparing

De onzichtbare kosten

Inkopen via verschillende leveranciers levert een enorme administratie op. Alle bijbehorende facturen moeten namelijk los verwerkt worden. Elke factuur kost gemiddeld €25,- om te verwerken en elke nieuwe crediteur kost gemiddeld €60,-. Dit zorgt ervoor dat factuurverwerking een kostbaar en tijdrovend proces is. Dit kan beter.

Hoe reduceer je indirecte kosten?

Je ontvangt één factuur van uit Best Deal, inclusief kostenplaats en -soort.

Een enorme reductie in je aantal crediteuren waar alleen Best Deal voor in de plaats komt.

Hierdoor neemt je administratie en het aantal crediteuren gelijk enorm af. Daarnaast kun je al je producten op een enkele webshop vinden, wat betekent dat je niet op verschillende websites hoeft te struinen.

Hoeveel kun jij reduceren?

Als inkoper wil je niet alleen op je directe inkoopkosten besparen, maar ook op je indirecte kosten. Dit is mogelijk door het aantal factuuradressen en crediteuren te reduceren. Bekijk hieronder wat het inhoud om voortaan maar één factuuradres en één crediteur te hebben.


  • Je krijgt inzicht in hoeveel je had kunnen besparen op het aantal facturen en op jouw crediteuren door hen bij ons te bundelen.
  • We kijken hoeveel van jouw leveranciers ook bij ons aangesloten zijn. 
  • We berekenen je besparing op crediteuren- en factuurniveau. 
  • Je levert een afnamelijst óf 20 recente facturen aan. 
  •  Alle bestanden worden volledig geanonimiseerd en binnen deze omgeving geanalyseerd. Vervolgens wordt de data verwijderd. 
  • De resultaten worden alleen met jou gedeeld.

Laten we samen jouw facturen en crediteuren verminderen