Speciaal voor (semi-) publieke organisaties
Telefonisch bereikbaar op 088-456 33 33
3400+ tevreden klanten
70+ leveranciers
>10% besparen per jaar

Veelgestelde vragen

Bestaat er een overzicht voor de functies van jullie website?

In de handleiding worden alle basis functies van de webshop toegelicht.

Wat moet ik doen als ik mijn gewenste leveranciers niet in de webshop kan vinden?

Op aanvraag kun je ook bij leveranciers die niet direct in de webshop staan bestellen. Stuur hiervoor een mail naar onze helpdesk of bel naar 088 456 33 33, zodat we je direct kunnen helpen met je bestelling!

Kan ik extra korting krijgen op mijn bestelling(en)?

Ja! Dit is mogelijk grote of complexe bestellingen. Dergelijke bestellingen noemen wij ook wel "projecten" of "specials" en kunnen aangevraagd worden per mail of telefoon bij je vaste contactpersoon. Naast het aanvragen kunnen we ook al meedenken met de vormgeving van je project, zodat we zeker weten dat alles van a tot z goed verloopt.

Wie is mijn vaste contactpersoon?

Als je even kwijt bent wie je binnen Best Deal altijd kunt bereiken voor jouw organisatie, stuur dan een mailtje naar onze helpdesk. We zullen dan zorgen dat je vaste contactpersoon zo snel mogelijk bij terugkomt per mail of telefoon!

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling mijn order nog wijzigen of annuleren?

Ja dit is mogelijk. Binnen 10 minuten nadat je besteld hebt kunnen we met zekerheid zeggen dat we het nog kunnen wijzigen of annuleren. Hierna zijn we afhankelijk van het beleid van de betreffende leverancier(s). Neem bij twijfel altijd zo spoedig mogelijk contact op, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.

Wat zijn de openingstijden van jullie klantenservice?

Onze klantenservice is op werkdagen (ma-vr) altijd (telefonisch) te bereiken tussen 08:30 uur en 17:00 uur.

Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik nu doen?

Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met je vaste contactpersoon binnen Best Deal of stuur een mail naar onze helpdesk. Voor urgente zaken raden we aan ons zo spoedig mogelijk telefonisch te bereiken.

Is het mogelijk een vaste levertijd door te geven bij het bestellen van bloemboeketten?

Helaas is het vooralsnog niet mogelijk om een levertijd te selecteren voor bloembestellingen i.v.m. de (duurzamere) routeopties die leveranciers kiezen. De leverdag kan daarentegen wel uitgezocht worden, op zondag na.

Hoe maak ik een bestelaccount aan?

Meld je organisatie aan bij het inkoopcollectief.

Hoe activeer ik mijn bestelaccount?

Gebruik de wachtwoord vergeten functie om je account te activeren.

Hoe maak ik favorieten lijsten aan?

Voor terugkerende bestellingen kun je meerdere bestellijsten aanmaken.

De zoekmachine werkt niet en pop niet op in je scherm?

De firewall van uw organisatie blokkeert de zoekmachine raadpleeg hiervoor uw eigen ICT afdeling.

Wat te doen bij grotere opdrachtwaarde?

"Bespaar tijd en uitzoekwerk” door je project inkoopvraag naar Best Deal te sturen.

Ik kan een product niet vinden in de webshop.

Probeer een algemener zoekwoord of een deel van het woord. Of probeer te zoeken via de navigatie door op de tegels te klikken. Toch niet het gewenste resultaat bel 088 456 33 33.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Op de productpagina kun je de levertijd inzien. Mocht je bestelling nog niet geleverd zijn. Stuur dan een e-mail aan de helpdesk en vermeld het ordernummer en de orderregels die het betreffen, klik hier.

Waar kan ik allemaal op zoeken in de webshop?

In de webshop kun je zoeken op de productnaam, omschrijving, categorie, EAN code, artikelnummer en het artikelnummer van de leveranciers. Voor extra informatie zie de handleiding.