De beste inkoopvoorwaarden
Voor publieke organisaties
Snelle levering
Zoeken
Terug naar overzicht

Klantrerefentie Gemeente Haarlem

Klantreferentie: "Via ons vaste aanspreekpunt konden wij snel schakelen"

De gemeente Haarlem was op zoek naar een leverancier die gericht kon helpen bij het bestellen van corona gerelateerde voor het gemeentehuis. 

We nemen al meer bij jullie af en we hebben dan alle producten bij 1 vaste leverancier met 1 vast factuuradres en 1 vaste contactpersoon. Op die manier kan je snel schakelen en hadden we de producten die we nodig hadden snel in huis.”

Door servicedesk medewerker - gemeente Haarlem

 

Corona kwam voor ons ook snel aangewaaid en we moesten snel schakelen om voldoende beschermingsmateriaal in huis te hebben om te voorkomen dat er bij ons ook besmettingen zouden vallen. Levertijd en prijs waren hierin belangrijke aspecten.

We hebben verschillende desinfectiezuilen, plexischermen en materiaal om looproutes uit te stippelen besteld via Bestdeal. Dit is erg goed bevallen bij onze medewerkers. Het geeft een veilig en duidelijk gevoel.

De meeste producten waren leverbaar en snel te bestellen, echter waren er ook producten die Bestdeal even niet op voorraad waren. Mijn klantadviseur Nick heeft me geholpen om alternatieven te vinden zodat ik niet alsnog bij een andere leverancier moest gaan zoeken. Ik vind het erg prettig dat ik kan werken met 1 vast aanspreekpunt omdat deze altijd te bereiken is en met alles kan helpen. 

 

Nog geen account?
Account aanmaken
Hulp nodig?
Neem contact op met onze klantenservice.
Login in om uw inkoopprijs te zien!
Bekijk het Corona preventie assortiment.
Wegens het COVID-19 virus kunnen leveringen vertraging oplopen en zijn sommige producten beperkt op voorraad.
Wij hopen op uw begrip. Voor vragen stuur een e-mail aan helpdesk@bestdeal.nl

Corona preventie assortiment