Het implementeren van nieuwe richtlijnen voor eerste hulp in Nederland, is een uitdaging. Het naleven van deze richtlijnen is essentieel om de veiligheid binnen de organisatie te waarborgen. Organisaties kunnen problemen ondervinden bij het begrijpen en implementeren van de nieuwe wetenschappelijke inzichten en praktijkexpertise. Het niet goed begrijpen of correct implementeren van nieuwe richtlijnen voor eerste hulp kan leiden tot verminderde veiligheid binnen de organisatie. Het kan resulteren in inadequate hulpverlening, fouten in noodsituaties en potentieel ernstige gevolgen voor slachtoffers.
Best Deal kan organisaties ondersteunen bij het implementeren van de nieuwe richtlijnen voor eerste hulp. Als inkoopplatform biedt Best Deal expertise en middelen om organisaties te helpen bij het vinden van leveranciers van EHBO-materialen en -apparatuur die voldoen aan de nieuwe richtlijnen. Door gebruik te maken van het brede netwerk aan leveranciers kunnen organisaties hoogwaardige EHBO-producten verkrijgen die nodig zijn om te voldoen aan de richtlijnen voor eerste hulp.
Het NREH (Nationaal Register EHBO) in Nederland is een organisatie die zich richt op het bevorderen van de kwaliteit en de bekendheid van eerstehulpverlening. Het opstellen van het NREH zorgt ervoor dat iedereen in Nederland dezelfde handelingsperspectieven bij het verlenen van eerste hulp volgt. Zo krijgen slachtoffers de beste hulp en sluit de hulpverlening goed aan op de professionele zorgverlening.
Volgens de Arbowet moeten alle organisaties een EHBO-koffer beschikbaar stellen. Deze wettelijke verplichting heeft betrekking op de regels die werkgevers en werknemers moeten naleven om de gezondheid en veiligheid op de werkplek te bevorderen. De EHBO-koffer is een cruciaal hulpmiddel op de werkplek voor het verlenen van eerste hulp bij ongelukken en noodgevallen. Het moet goed gevuld en up-to-date zijn. Klik hier om verder te lezen.
Bhv'ers hebben verschillende taken, zoals het verlenen van eerste hulp bij ongevallen, brandbestrijding, alarmeren en evacueren van werknemers, en het inroepen van professionele hulp. Natuurlijk is het wel belangrijk om ook voldoende Bhv'ers binnen jouw organisatie te hebben. Kom meer te weten over BHV door op deze link te klikken.
Het optimaliseren van EHBO materiaal in je organisatie is van cruciaal belang voor de veiligheid en tevredenheid van je bezoekers en medewerkers.
Klik hieronder om een afspraak te maken en ontdek hoe onze serviceoplossing jaarlijkse controles biedt, zonder dat je aan verplichtingen vastzit.
PLAN HIER je KENNISMAKING
Of laat ons via deze link contact met jou opnemen
Gemiddeld betaalt u, inclusief aanvulling, voor een A/ BHV koffer rond de € 20.00 en voor de B trommel € 10.00. Na controle garanderen wij een minimale houdbaarheid van één jaar.
Stap 1
Verzamel al je EHBO-materialen en krijg een keuring op locatie of via de ophaalservice van Boomgaard.
Stap 2
Werkbedrijf Lucrato controleert alle koffers. Producten worden vervangen en aangevuld volgens de laatste norm. Alle wijzigingen worden goed genoteerd.
Stap 3
Producten die niet goed meer zijn worden gedoneerd aan Oekraïne. De aangevulde koffers worden binnen een week na ophalen netjes teruggebracht.
Door in toiletruimtes tampon dispensers te plaatsen creëer je een comfortabele en hygiënische omgeving, voor alle vrouwen.
Het creëren van een unieke sfeer in de sanitaire ruimte draagt bij aan de beleving van de identiteit van de organisatie.