Speciaal voor (semi-) publieke organisaties
Telefonisch bereikbaar op 088-456 33 33
3400+ tevreden klanten
70+ leveranciers
>10% besparen per jaar

Onze dienstverlening

Best Deal heeft een overzichtelijke webshop met ruim 1.2 miljoen routinematige producten voor een voordelige prijs. In de webshop komen alle inkoopcontracten met onze leveranciers samen. We hebben ons aanbod de laatste jaren uitgebreid met specifieke producten waar vraag naar was. Hieronder lees je wat we hebben veranderd en hoe dit voordelig voor je kan zijn.   

Onze uitbreidingen zijn bedoeld om jouw inkoopproces te vergemakkelijken. Best Deal is het logische verlengstuk van je inkooporganisatie en die belofte willen we te allen tijde waarmaken. Zie je punten in onze dienstverlening die beter kunnen of die passender voor jouw situatie zijn, dan horen we het graag hier.   

Wat vinden klanten van de dienstverlening?

Goede dienstverlening. Regelmatig overleg, informatiedeling en duidelijke rapportages.

— CVD

De dienstverlening biedt goede ondersteuning en terugkoppeling. Projecten worden separaat behandeld en daar zijn goede afspraken over te maken.

— Het Nationale Theater

Wat biedt Best Deal jou?

Webshop

Met ruim 1.2 miljoen producten


Projectenservice

Besteed al je offertetrajecten uit

Onderhouds-gevoelige diensten

Geen omkijken meer naar servicecontracten

Rapportages

Behoudt altijd het overzicht over je inkopen

Onze diensten toegelicht:

Webshop

We hebben de 1.2 miljoen producten van onze leveranciers gebundeld in onze webshop. Hier kun je via verschillende productcategorieën of de handige zoekfunctie alle producten vinden. Ook kun je bestellijsten aanmaken om een vaste bestelling gemakkelijk te herhalen. Om je de beste prijzen aan te kunnen bieden is er elke dag een minicompetitie tussen producten van verschillende leveranciers. In de winkelwagen wordt voor jou berekend wat de meest voordelige optie is!   

Wil je weten hoe onze webshop dagelijks geoptimaliseerd wordt?  

Projectenservice

Bestellingen met grote aantallen kunnen scherper aangeboden worden. Wil je hiervan gebruikmaken, dan kun je dat aangeven bij je vaste contactpersoon. Deze gaat direct voor je aan de slag. Aan de hand van je aanvraag zoekt hij de markt voor je uit, zorgt hij voor meerdere goede en scherpe offertes en komt hij met de beste deal bij je terug. Is dit voor jou een passend aanbod, dan zetten wij het project in onze webshop en kun je het met één klik op de knop bestellen. Dit levert je tijd, minder werkdruk en kostenbesparing op.

Wil je voorbeelden zien of weten wat het voor jou kan betekenen?  

Onderhoudsgevoelige diensten

Voor producten of projecten die na de installatie onderhoud nodig hebben, is het mogelijk om een servicecontract toe te voegen, waarmee je ook na de aankoop extra ondersteuning krijgt. Wij zorgen dan voor de juiste service en het juiste onderhoud bij het product. Denk aan service en onderhoud bij langdurige brandbeveiliging of bij duurzame-energie-installaties.

Wil je weten hoe dit werkt en wat het voor jou kan betekenen?

Managementrapportage

Wanneer je organisatie meerdere locaties heeft of als er meerdere bestellers actief zijn, is het soms moeilijk om overzicht te houden. Daarom leveren wij je eens per kwartaal een managementrapportage, waarin je kunt zien welke besteller wat, wanneer en voor welk bedrag gekocht heeft. Dit kan zelfs op niveau van CPV-code. Zo weet je altijd of je nog rechtmatig inkoopt of dat je tegen een grens aanloopt.

Jouw contactpersoon bestudeert deze rapportage ook en kijkt mee naar waar verbetering mogelijk is. Zo kunnen we samen groeien en kansen benutten.   

Wil je voorbeelden zien of weten wat het voor jou kan betekenen?  

Benieuwd naar de andere voordelen? 

Voordelig inkopen

Efficiënt inkopen

Grip op inkopen

Rechtmatig inkopen

Maatschappelijk verantwoord inkopen


Wil je weten hoe we je kunnen helpen efficiënter, voordeliger en rechtmatig in te kopen?