Best Deal heeft een overzichtelijke webshop met ruim 1.200.000 routinematige producten voor een voordelige prijs. In de webshop komen alle inkoopcontracten met onze leveranciers samen. We hebben ons aanbod de laatste jaren uitgebreid met specifieke producten waar vraag naar was. Hieronder lees je wat we hebben veranderd en hoe dit voordelig voor je kan zijn.
Onze uitbreidingen zijn bedoeld om jouw inkoopproces te vergemakkelijken. Best Deal is het logische verlengstuk van je inkooporganisatie en die belofte willen we te allen tijde waarmaken. Zie je punten in onze dienstverlening die beter kunnen of die passender voor jouw situatie zijn, dan horen we het graag hier.
Goede dienstverlening. Regelmatig overleg, informatiedeling en duidelijke rapportages.
CVD
De dienstverlening biedt goede ondersteuning en terugkoppeling. Projecten worden separaat behandeld en daar zijn goede afspraken over te maken.
Het Nationale Theater
Onze webshop bevat ruim 800.000 producten die je regelmatig nodig hebt. Of je nu docent of zwemleraar bent of op het gemeentehuis werkt... we hebben voor de volledige publieke sector alles in huis om je te helpen.
Voor grotere hoeveelheden of een totaalpakket aan producten is er onze projectenservice. Denk hierbij aan de verbouwing van je fietsenstalling, vergaderruimte of klaslokaal. We helpen je kosteloos van begin tot eind.
Sommige producten heb je voor een langere periode nodig. Denk aan brandbeveiliging of duurzamere energie. Wij helpen je daarbij. Wij zorgen dat je na je aankoop goed en passend onderhoud krijgt, zonder daarvoor de hoofdprijs te betalen.
Om inzicht te krijgen in je uitgaven bieden wij per kwartaal een rapportage aan waarin je kunt zien wie, wat, wanneer, voor welk bedrag inkoopt. Zo houd je overzicht en is de inkooprechtmatigheid gewaarborgd.
We hebben de producten van onze leveranciers gebundeld in onze webshop. Hier kun je via verschillende productcategorieën of de handige zoekfunctie alle producten vinden. Ook kun je bestellijsten aanmaken om een vaste bestelling gemakkelijk te herhalen. Om je de beste prijzen aan te kunnen bieden is er elke dag een minicompetitie tussen producten van verschillende leveranciers. In de winkelwagen wordt voor jou berekend wat de meest voordelige optie is!
Bestellingen met grote aantallen kunnen scherper aangeboden worden. Wil je hiervan gebruikmaken, dan kun je dat aangeven bij je vaste contactpersoon. Deze gaat direct voor je aan de slag. Aan de hand van je aanvraag zoekt hij de markt voor je uit, zorgt hij voor meerdere goede en scherpe offertes en komt hij met de beste deal bij je terug. Is dit voor jou een passend aanbod, dan zetten wij het project in onze webshop en kun je het met één klik op de knop bestellen. Dit levert je tijd, minder werkdruk en kostenbesparing op.
Je doet een project- of offerteaanvraag op de website of bij je vaste aanspreekpunt.
Wij doen een uitvraag in de markt en gaan op zoek naar de beste deal voor jouw specifieke project of vraag.
Wij analyseren de verschillende opties en werken die voor je uit. We kiezen alleen de meest passende opties.
Wij versturen een voorstel en adviseren je bij het nemen van de beslissing.
Bij akkoord zetten wij de deal voor je in de webshop, zodat je deze met één klik op de knop kunt bestellen. Zo helpen wij je van begin tot eind.
Voor producten of projecten die na de installatie onderhoud nodig hebben, is het mogelijk om een servicecontract toe te voegen, waarmee je ook na de aankoop extra ondersteuning krijgt. Wij zorgen dan voor de juiste service en het juiste onderhoud bij het product. Denk aan service en onderhoud bij langdurige brandbeveiliging of bij duurzame-energie-installaties.
Wanneer je organisatie meerdere locaties heeft of als er meerdere bestellers actief zijn, is het soms moeilijk om overzicht te houden. Daarom leveren wij je eens per kwartaal een managementrapportage, waarin je kunt zien welke besteller wat, wanneer en voor welk bedrag gekocht heeft. Dit kan zelfs op niveau van CPV-code. Zo weet je altijd of je nog rechtmatig inkoopt of dat je tegen een grens aanloopt.
Jouw contactpersoon bestudeert deze rapportage ook en kijkt mee naar waar verbetering mogelijk is. Zo kunnen we samen groeien en kansen benutten.
Makkelijk bestellen met 1 klik op de knop
Vrijheid in kiezen, met hulp voor voordelige prijzen.
Specialisten die altijd een oplossing voor je vinden
Minder werkdruk door ons mee te laten denken
Voor een makkelijke boekhouding en lagere factuurverwerkingskosten
Overzicht en zekerheid dat je rechtmatig inkoopt