Speciaal voor (semi-) publieke organisaties
Telefonisch bereikbaar op 088-456 33 33
3400+ tevreden klanten
70+ leveranciers
>10% besparen per jaar

Werken bij Best Deal

Jong en gedreven team

Snel groeiende organisatie

Informele werksfeer

Laptop en telefoon van de zaak

Openstaande vacatures

Junior accountmanager binnendienst / Sales

Ben jij een communicatief sterke en klantgerichte professional die graag klantrelaties onderhoudt en uitbouwt? Heb je een passie voor het bieden van uitstekende service en het proactief inspelen op de behoeften van klanten? Kom jij daarnaast uit omgeving Eindhoven/Breda of Utrecht en ben je beschikbaar voor 32 of 40 uur? 

Dan zijn wij op zoek naar jou!   


E-commerce manager / Marketing

Ben jij die energieke E-commerce manager en lijkt het je leuk om een klein team van jonge part-time marketeers aan te sturen? Woon je in omgeving Eindhoven en ben je voor minimaal 36 uur per week beschikbaar? 

Dan zijn wij op zoek naar jou!


Sales support / Sales

Ben jij een kei in het genereren van leads? Vind jij het leuk om marktonderzoek te doen, nieuwe klanten te bellen en ben jij goed in het opbouwen van relaties? Ben jij daarnaast voor 20 of 24 uur beschikbaar? 

Dan zijn wij op zoek naar jou!


Waarom Best Deal als werkgever?

Best Deal biedt aan ruim 3000 non-profit organisaties ondersteuning bij het inkoopproces. Wij zorgen voor lagere inkoopkosten door gebundelde contracten met vooraanstaande leveranciers. In onze webshop kunnen zij uit ruim 1.2 miljoen producten inkopen doen die worden aangeboden door +40 verschillende leveranciers. Daarnaast adviseren onze klantadviseurs om de beste keuze te maken voor de beste prijs. Ons doel is optimalisatie van de online klantbeleving en dit doen wij door middel van 3 hoofdpijlers: efficiënt inkopen (door één bestelplatform voor alle routineaankopen), voordelig inkopen (door minicompetitite tussen producten) & rechtmatig inkopen (door één bestelplatform incl. managementrapportages). 

Achtergrondinformatie

Wij maken inkopen overzichtelijk en helpen daarmee onze klanten efficiënter, voordeliger en rechtmatig in te kopen. Elke organisatie heeft veel producten regelmatig nodig. Vaak komen die producten van verschillende leveranciers, waardoor je veel losse facturen moet verwerken. Deze administratie kost een hoop tijd en geld. Wij vinden dat dit makkelijker en efficiënter kan. Daarom voerden we in 1993 al gesprekken met leveranciers over hoe we het organisaties makkelijker kunnen maken. En zo ontstond Best Deal!

De mensen achter het bedrijf maken het verschil. Wil je weten hoe een dag eruit ziet? Kijk dan hieronder verder.