Zoeken
Zoeken
Terug naar overzicht

Werken bij Best Deal

Bij Best Deal krijg je een


Jong en gedreven team


Snel groeiende organisatie


Informele werksfeer


Laptop en telefoon van de zaak


Moderne webshop

Openstaande vacatures

Junior accountmanager binnendienst / Sales

Ben jij een communicatief sterke en klantgerichte professional die graag klantrelaties onderhoudt en uitbouwt? Heb je een passie voor het bieden van uitstekende service en het proactief inspelen op de behoeften van klanten? Kom jij daarnaast uit omgeving Eindhoven/Breda of Utrecht en ben je beschikbaar voor 32 of 40 uur?  

Dan zijn wij op zoek naar jou! 

E-commerce manager / Marketing    

Ben jij die energieke E-commerce manager en lijkt het je leuk om een klein team van jonge part-time marketeers aan te sturen? Woon je in omgeving Eindhoven en ben je voor minimaal 36 uur per week beschikbaar? 

Lees dan verder!                                                                                                                                                                            

Sales support / Sales   

Ben jij een kei in het genereren van leads? Vind jij het leuk om marktonderzoek te doen, nieuwe klanten te bellen en ben jij goed in het opbouwen van relaties? Ben jij daarnaast voor 20 of 24 uur beschikbaar? 

Lees dan verder!                                                                                                                                                                                                                                   

Best Deal is hét inkoopcollectief speciaal voor de (semi-) publieke sector!

Best Deal biedt aan ruim 3.100 non-profit organisaties ondersteuning bij het inkoopproces. Wij zorgen voor lagere inkoopkosten door gebundelde contracten met vooraanstaande leveranciers. In onze webshop kunnen zij uit ruim 800.000 producten inkopen doen die worden aangeboden door 40 verschillende leveranciers. Daarnaast adviseren onze klantadviseurs om de beste keuze te maken voor de beste prijs. Ons doel is optimalisatie van de online klantbeleving en dit doen wij door middel van 3 pijlers: efficiënt inkopen (door één bestelplatform voor alle routineaankopen), voordelig inkopen (door minicompetitite tussen producten) & rechtmatig inkopen (door één bestelplatform incl. managementrapportages).

Achtergrondinformatie Wij maken inkopen overzichtelijk en helpen daarmee onze klanten efficiënter, voordeliger en rechtmatig in te kopen. Elke organisatie heeft veel producten regelmatig nodig. Vaak komen die producten van verschillende leveranciers, waardoor je veel losse facturen moet verwerken. Deze administratie kost een hoop tijd en geld. Wij vinden dat dit makkelijker en efficiënter kan. Daarom voerden we in 1993 al gesprekken met leveranciers over hoe we het organisaties makkelijker kunnen maken. En zo ontstond Best Deal!

 De mensen achter het bedrijf maken het verschil. Wil je weten hoe een dag eruit ziet? Kijk dan hieronder verder. 

Junior accountmanager binnendienst / Sales
E-commerce manager / Marketing    
Sales support / Sales